01 d’abril 2011

...hmmmm... bonic.... ??!"¿?"¿?!¿"?¿¿???

Divendres 1 d'abril 10:36h, Grigri truca al telèfon que ha trobat a internet d'una botiga de bosses i bolsos de la seva ciutat..

Noia De La Botiga (responent al telèfon): Botiga XXXX, bon dia!
Grigri: Bon dia, sóc la noia que va venir ahir a la tarda a comprar un bolso marca YYYY, de color negre, que vaig venir amb dos nens. Em recordes?
NDLB: Sí i tant, et recordo, digue'm!
Grigri (suant): Un dels meus fills ha perdut un rat-penat, per casualitat no...
NDLB (rient, o descollonant-se més ben dit): Sí sí, el tinc aquí guardat.. Passa quan vulguis a buscar-lo!!!
Grigri: Ufff!!! que bé que l'hagis trobat!!! Vindré aquesta tarda...Gràcies, moltes gràcies...!!!


Quins paperots que hem de fer de tant en tant les gallines...

4 comentaris:

martachka ha dit...

Hahahahaha...

Però el bolso és bonic o no?

Grigri ha dit...

moooooolt!!!!! xulíssim!!! del tipus bossa, informal, per portar-lo sempre molt ple!!! jejeejeje...

Anna ha dit...

Boníssim!!!

Anna ha dit...

Això de Titània etc. vol dir jo, l'Anna E., eh? Ah!