27 d’abril 2011

27 d'abril

Als calendaris de moltes cases hi diu que avui és el dia de santa Montserrat, la moreneta, la nostra patrona, la morena de la serra (ara que m'hi fixo, aquesta expressió sembla més aviat un títol d'una rumba d'en Peret)..  però avui costa que a les cases catalanes algú se'n recordi de la moreneta, a no ser que sigui per encomanar-nos-hi tots plegats i demanar-li que se'n recordi del Barça, de l'ànima de tots els catalans que avui patim, i aturi els xuts del Real Madrid...

Jo mateixa, hauria d'estar mirant el partit oi?... és que no puc!!!!
Em poso dels nervis...
I de moment em resisteixo a plantar-me davant de la TV. De fet, amb els crits que fan els homes de casa ni posant-me dins de la banyera, sota l'aigua i tapant-me les orelles, m'escaparia de sentir com evoluciona el partit...  No em canso de dir-los que per molt que cridin els jugadors no els senten, però és picar ferro fred...

ESTIC NERVIOSA.
Perquè no m'agrada veure partits on un dels equips no surt al camp a jugar sinó a rebentar el joc del contrari. Això en primer lloc.
Seguidament, perquè amb els anys, tots els tics s'accentuen i el meu tic anti-madridista és dels que més s'ha accentuat... suposo que la conjunció MOU i CRISTIANO hi han tingut força a veure.  Els detestava des de molt abans d'arribar a la capital del Regne...
I acabantment, perquè el meu jefe és merengón dels rabiosos. I un Barça-Madrid o Madrid-Barça, en qualsevol de les seves expressions, sempre és un mal negoci. Si guanya el Madrid perquè després l'endemà hem d'estar aguantant el discurset de que si el Barça és una kk i de que Mou és Déu i de que el Cristiano és el més semblant a Jesucrist Salvador. I si perd el Madrid doncs pitjor encara perquè després està de tant mala folla que reparteix bronques a tort i a dret i no hi ha qui s'atreveixi a aixecar el cap per sobre la pantalla de l'ordinador, no sigui cas que et caigui la ira dels déus damuntet del caparronet...

És a dir... SISPLIPORFASIPLAUS: QUE PASSI AQUESTA SETMANA VOLANT, QUE LA MEVA SALUT NO HO AGUANTARÀ..  I SISPLIPORFASIPLAUS, ROSA D'ABRIL, VERGE DE MONTSERRAT, SI VOLS QUE SEGUIM MANTENIN-TE EN EL CÀRREC QUE OCUPES: GUIEU-NOS CAP AL CEL, FES QUE GUANYI EL BARÇA!!!!  que encara que després el jefe em cridi, una Champions és una Champions...


7 comentaris:

Grigri ha dit...

només afegir: moreneta t'estimoooooooooo!!!!!
...
..
..
...
...
i al Messi tambééééééééééééé!!!
oleleeee olaalaaaa ser del barça ééés el millooor que hi haaaaa...

martachka ha dit...

Hehehehe Les teves pregàries van ser escoltades, Grigri!!!

A mi el futbol no em fa ni fu ni fa, però un Barça-Madrid, Madrid-Barça s'ha de veure. Clar, que jo els partits, com que també em poso molt nerviosa, me'ls passo jugant a l'ordinador, i només vaig sentint els comentaris de la ràdio, i de tant en tant vaig mirant la pantalla.

A mi la Champions m'és ben igual. L'important és guanyar al Madrid.

Grigri ha dit...

totalment d'acord, però si els guanyes a champions fa més mal... no??

òscar ha dit...

La moreneta no es va deixar pas sols en aquell cau de maldat anomenat Bernabeu.

Un paset més i ...

Grigri ha dit...

això això, només falta una miquetoneeeeta de res!!! buffff..
per cert, a que no sabeu quina era la frase que tothom deia al meu jefe l'endemà??? ...
....
...
...
...
va ser boníssim... tothom s'acostava a la seva taula i li deia: "porqué??"
jajajajajaja...

martachka ha dit...

Apa que després del partit d'ahir deus tenir el jefe content... hehehehe

"Gallina de piel" quan va sortir l'Abidal, per cert...

Grigri ha dit...

uuuuuufff!!! el jef l'hauries d'haver sentit, era per agafar la metralleta directament... però mira tu, si li pica que es rasqui... des de que tinc ús de raó que el Barça sempre pringava davant del RM, no hi havia res a fer, i els arbitratges durant anys van ser molt favorables a RM. I que jo sàpiga cap culé es va morir per això... ells també sobreviuran, encara que els cogui...

i Sí, molt gallina de piel moment Abidal!!!! bffff...