05 de gener 2009

Qüestió de fer-se gran

Aquest matí el Meu Fill Gran s'ha vestit tot sol. Això no és novetat perquè ho fa sovint. El què ha passat avui és que no ha encertat posar-se els calcotets del dret. Jo evidentment no ho he vist perquè quan he acabat de vestir el Meu Fill Petit ell ja estava calçant-se les "bambes de fletxes que corren molt".
Les meves sospites han arribat quan, a 4 cantonades de casa, em diu:

MFG: "Mare, aquests calçotets de pirates em van petits".
Jo: "A sí? Vols dir?"
MFG: "Sí mare, em van petits del cul. És que jo ja tinc el cul d'home gran"

6 comentaris:

martachka ha dit...

El cul d'home gran?? Hehehehe Que bo!!!

ex koala mir ha dit...

Ja sé què sempre dic el mateix ... però quin crack de nen !!!!

Bambes de fletxes que corren molt i calçotets de pirata ... què m' estic perdent !!??

Anònim ha dit...

La veritat, no m'està bé dir-ho però es "el mas grande" !!!! (amb accent argentí),i el millor està per arribar ja que el petit apunta maneres, i no sabria dir quin està mes fi.
De totes maneres això que explica la Gri-gri son els moments de glòria i estrellato, darrera hi ha els jaleos quotidians que son molt estressants...
Apalins
JCB

Grigri ha dit...

Mir, t'estàs perdent l'evolució dels nens i nenes d'avui dia, que no tenen res a veure amb els "d'antes"... jejejejejejeje...

Com diu l'anònim, darrere les bambes de fletxes hi ha una feinada de por, però com que a la paternitat/maternitat s'hi accedeix voluntàriament (o almenys en la majoria dels casos), doncs ajo i agua que diuen...

ptons

ex koala mir ha dit...

Com sempre dic, tota la meva admiració cap a aquells que decideixen ser pares ... ho trobo admirable, sobretot els que "se'n fan càrreg" de veritat ... no els que tenen fills per que queda fashion, és que el toca després del casament i els deixen tot el dia, caps de setmana inclosos (ja sabem que són massa sorollosos) a casa els avis ...

Per cert, de bambes d' aquestes fletxa en tenen del 37-38 ?? :)

Una forta abraçada parella!

Grigri ha dit...

Sí que en tenen, segur. Són unes adidas normals i corrents, que les tres ratlles del costat acaben en punxa i ell diu que són fletxes..

són aquelles cosetes del fantàstic món dels nens. Els calçotets tenen dibuixos de calaveres i per això són calçotets de pirates... etc.!!