30 de desembre 2008

la sort (2a part)

Estimada audiència: per si algú tenia dubtes us confirmo i reconfirmo que aquest any tampoc m'ha tocat la loteria. Per tant, es manté la màxima del meu avi Rosendo de que "Sort és a Lleida", tot i que aquest any els de l'administració de La Bruixa d'Or no hagin venut cap dels premis..

Seguim currant, o el què és el mateix: seguim pringant...
A la meva empresa hi ha un home que està apunt de jubilar-se que sempre li sento dir la mateixa frase: "que és dura la vida del xupa-tintes!!!" i tots sabem que té raó.
Als qui ens ha tocat viure al cantó pobre de la vida és el que ens toca.

Bé, sempre ens queda la possibilitat de desconnectar-nos del món via blogosfera...

Aprofito per dir-vos que aquests dies de Nadal he acabat un llibre del Paul Auster "Tombuctú" que m'ha fet passar una molt bona estona, i que ara he començat "La lladre de llibres". Em resistia a llegir-lo perquè em temia un drama de gran magnitud en la línia de qualsevol història que tingui a veure amb l'Alemanya nazi, però una ressenya que va escriure la nimue, una blocaire que en sap força d'això dels llibres, em va fer decidir. De moment he devorat més de 100 pàgines en un obrir i tancar d'ulls. Està ben escrit i el ritme és bo. Suposo que el què en realitat enganxa és la vena morbosa que tots portem a dins, que fa que a mesura que vas llegint es vagi fent més i més present la idea del "ara ve quan maten a algú"..
no ho sé, ja us ho explicaré quan acabi.

Només afegir un BON ANY 2009 a tots i totes.

2 comentaris:

ex koala mir ha dit...

ara ja saps la frase que toca, oi? ara a esperar la del Niño ..

en fi GriGri, que el 2009 estigui ple de bons moments, bons llibres, concerts, curses (oe oe oeeee), escalades (això no vindré), películes, etc ...

ens veiem aviat!

petons!

martachka ha dit...

A mi tampoc no m'ha tocat la loteria... La meva sogra ens va comprar un dècim, i ens tornaven els calers! Quan ja pensàvem que teníem 20 eurets per la patilla el meu sogre va decidir "invertir-los" en un dècim pel Niño, així que res, ni 20 eurets... Així que aquí també, toca continuar treballant, tot i que avui començo les meves vacances de Nadal!!! El dia 7 m'hi torno a posar...

Molt bon any!!!!!!