03 de març 2008

Rallar esquís

RALLAR ESQUÍS
Dícese de l'acció d'esquiar per sobre neu en condicions pèssimes

CONDICIONS PÈSSIMES
Dícese de la neu de color del Cola-cao, minada de pedretes que sobresurten que et deixen els esquís fets un cromo, i que fan caure fins i tot a l'esquiador més expert.

Això és el que vaig fer jo dissabte al matí. A Ordino. Amb un fred de nassos...
Però feia 2 anys que no esquiava, i les ganes em podien...

RECOMANACIÓ: Si al començament d'una pista veieu un cartell que posa "ATENCIÓ PEDRES" no feu com jo, que sóc descreguda de mena i miro un tros avall i com que fins on allarga la vista no veig pedres, passo de tot i m'hi foto... Les pedres hi són. Més avall. Qui avisa no és traïdor diuen...

El que no entendré mai és perquè tenen tanta barra de fer pagar el forfait sencer si llavors no pots esquiar com déu mana... En fi, quan sigui gran ja ho entendré...


2 comentaris:

laurinha ha dit...

Jo vaig estar reflexionant sobre la neu, Annusky...

fa dos anys m'ho vaig passar pipa, perquè amb les meganevades les pistes estaven de conya i es podia esquiar bé, molt bé.

L'any passat al final vaig deixar-ho córrer i aquest any hi vaig anar un dia i no hi he volgut tornar.

A veure, si no neva no neva i per tant no es pot esquiar. La conya aquesta social que "toca" anar a esquiar em posa dels nervis. Per gastar les reserves d'aigua fent neu artificial, que comença rasposa i mig congelada i es va tornant pasteta (segueix rasposa fins i tot quan és pasteta) i al final colacao i amb pedretes, tal com tu dius... doncs per això agafem i ens posem a esquiar sobre porexpan a la fira de barcelona...

No sé. L'últim dia (ja no volia anar-hi...) em vaig empipar i vaig dir-me:
- o neva
- o em puc pagar unes vacances d'esqui als alps
- o esquiara un altre,
però no vull tornar a fer el pena.

Brrrrrrr...

I després em vindrà el jefe a cantar-me les excel·lències de Gran Valira. Però si sembla que esquiis sobre l'escartxa del congelador!!!!

Ja se la poden confitar, la neu artificial.

Ah, i que després no em diguin que deixi morir els geranis per estalviar aigua!

Grigri ha dit...

Ostres Laurinha, ara em fa vergonya i tot haver escrit que he anat a esquiar... glups....