20 de març 2008

delirant...

Dimecres 19 de març, 21.03h.
Agafo la bossa d'escombraries i surto al carrer, camino cap als contenidors, quan hi arribo em trobo una pila de roba a terra, al costat del contenidor de tapa verda.
Hi ha un polo vermell de noia de màniga curta amb botonets petits blancs al coll i a les mànigues. També uns pantalons de color marró d'home. I una brusa blanca amb ratlles rosa pàl·lid. I una corbata tornasolada de color blau. I un jersei menut de punt vermell amb la vora del coll grisa. I una samarreta de nen de l'Spiderman de color blanc amb ratlles negres. I un pitet blau cel amb un helicòpter groc brodat..

Estic paral·litzada. Sento com si el cor hagués parat de bategar durant uns instants. Hi ha alguna família al barri que compra exactament la mateixa roba que tenim nosaltres, les mateixes talles, absolutament TOT és idèntic..

4 comentaris:

Xurri ha dit...

Quin flash!! Vols dir que algú no s'ha dedicat a fer dissabte per casa teva? Que una pensa, mira, algú ha llençat unes vambes idèntiques a aquelles meves que tant m'agraden, i tornes a casa i ... i les vambes?? El meu home és una mica perillós amb aixó, però la meitat que la meva mare...

estherisland ha dit...

en serioo????

Grigri ha dit...

Que bona xurri!!! el meu marit també és un fletxa... A la que et despistes "zzzasss" ja t'ha llençat alguna cosa a les escombraries...

estherisland, només hi havia una cosa igual. Però és que l'etiqueta del post era "delirant" i d'això es tractava... és que t'ho creus tot eh!!!! a veure si ara t'haurem d'explicar que els nens no venen de parís...
jeje..ptons...

laurinha ha dit...

Podria cometre un crim en un deliri com aquest...

Món mundial: quedes avisat.