25 de maig 2011

La canalla que creix

Episode 1
Meu Fill Petit: Mama tu sempre tens pèls a la vulva!
Grigri: Sí noi, les mames tenim pèls a la vulva, les nenes no, però les mames sí. I les àvies també!
MFP: Mama, no, els avis no tenen vulva!!!
Grigri: No els avis no, però les àvies sí. I les tietes també!!!

Episode 2
Meu Fill Gran: (estirat al llit al meu costat i pitjant els meus pits com qui prem el botó d’avís de la parada del bus) jejeje… són xules!!
Grigri: Sí? Les trobes xules??
MFG (somrient) : Molt !
Grigri : t’agradaria tenir-ne unes per poder tocar-les tot el dia ??
MFG (somrient més) : Jejeje, potser sí !!
Grigri : si en tinguessis, te les tocaries tot el dia?
MFG: (somrient més més): sííí, tot el diaaaaaa !!!
Grigri : Què preferiries tocar-te les tetes o la tita??
MFG (amb el millor dels seus somriures): la tita, la tita!!!!

10 comentaris:

òscar ha dit...

La canalla creix amb la mateixa frescor i "desparpaju" que les seves afirmacions.

I això, ben mirat, penso que és molt bo.

martachka ha dit...

T'he dit mai que m'encanten els teus fills??

Grigri ha dit...

òscar: sens dubte és molt bo.. portar samarretes ben amples perquè no se'ns marquessin els pits o jerseis lligats a la cintura perquè no se'ns veiés massa la forma del cul, no duia enlloc... bé sí, a patir tota mena de traumes!!!

martachka: potser no ho havies dit tant obertament, però ho pressentia.. jejejeje

el cert és que amb ells m'ho passo teta... valgui la redundància.. XDDDD

Myr ha dit...

no sé perque em vé al cap la veu del ChinChan (o com es digui/escrigui) ...

:)

Grigri ha dit...

sí mir sí, jo també tinc al cap el Shin Chan quan els veig en acció... i saps què és el pitjor de tot?? que a la que em descuido estan ensenyant la trompa en públic... O_o
i jo que em pensava que eren dibuixos animats i prou, que els nens de debò no són així...
GREU ERROR..!!!

De moment, encara no han dit a ningú que no tinc pits o que sóc una garrepa... temps al temps... no descarto que algun dia m'ho senti a dir..

Anna ha dit...

Són l'òstia amb patinet! Ara, les teves preguntes provoquen les seves respostes, eh? Hehehehe!

Anna ha dit...

Feia temps que no passava pel teu cau (blog) i he passat una estona divertida! Un petonàs i records a la family, des de Sant Quirze!

Grigri ha dit...

jjjj... noieta, jo només intento donar un aire de normalitat al tema, que si veuen que te n'amagues gaire després s'hi recreen!!!

un petonàs!

issis ha dit...

ohhh, la tita la tita... que risas me acabo de echar gracias a la normalidad ;)

Tenblog ha dit...

jajajajaja XD