18 de desembre 2007

Carta al Pare Noel



Estimat Pare Noel, sóc l'Arnau de Sabadell. Que t'ho passis molt bé repartint les joguines. Jo sóc molt espavilat i m'he portat molt bé.

M'agradaria que em portessis algunes coses:
-La pel·lícula CARS, que se'm va trencar
-Un patinet
-Una espasa o una llança de cavaller
-Un tobogan de boles
-Un pàrquing de cotxes
-Un dinosaure
-Contes nous
-Puzzles nous

I res més, perquè sinó no quedaran joguines pels altres nens..

Que siguis molt feliç i Bon Nadal.


estic segura que aquest any el Pare Noel li farà força cas, què en penseu?...

6 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Si ha estat un bon nen, segur que si !!!! Jo també he fet la carta !!! :)

Ja sóc a Barcelona !!!! QUIN FRED FA !!!!!!!!!!!!! Eps, ja em diràs si veniu algún dia per aqui, ok ??

Petons !!!

Grigri ha dit...

Doncs l'esportista oficial de la família acaba de dir-me que s'ha inscrit a la Sant Silvestre. O sigui que el dilluns 31 a la tarda estarem per la zona Diagonal Mar..
Ens emiliem? Perquè si no és dilluns 31 segur que podem buscar alguna altra opció!!

fins ara..

ah, i sí que ha sigut bon nen. És un angelet, ja ho sabeu!!!

Anònim ha dit...

Ostres... Quina llista més clara... :)

Realment les llistes a certes edats són més fàcils de fer, oi?

Segur que li duran tot!

Una abraçada i records!

Grigri ha dit...

quasi tot esteve. Resulta que el dinosaure és un canvi d'última hora. Primer volia un drac (té al cap la llegenda de sant jordi i cada dos per tres, quan anem pel carrer, mata un drac i em dóna una rosa). I ja el tinc ben embolicadet a l'armari. Però ara resulta que a l'escola, la classe de segon d'infantil estan coneixent els dinosaures, i ell va a primer, però és igual, només parla de dinosaures.. A veure si cola...

estherisland ha dit...

hou hou hou...ben segur que sí...je

ex koala mir ha dit...

Eps! Jo no sé si passo el cap d' any al Pas de la Casa !!! Ja et diré, ok? BON NADAL !!!