22 de juny 2007

Visca els nuvis!


Aquest vespre-nit anem de casori.


Es tracta de la filla de la germana de la meva tieta (la dona del meu tiet o sigui que res de vincles de sang). Fa molts anys que viuen junts i ara, passada la cinquantena ell i apunt d'entrar a la quarantena ella, han decidit que és l'hora de casar-se.

Són una parella ben estranya i encara no he entès exactament el motiu ocult d'aquesta festa. Però la qüestió és que "toca anar-hi". Econòmicament és una despesa massa gran anar-hi tots quatre. I a més, fa 5 anys quan ens vem casar nosaltres, el regal que ens van fer va ser tant miseriós que no va arribar ni per pagar-se el cobert. No m'importaria el fet si no fos que van pel món amb un Mercedes "king size" com si fossin milionaris...

Vaja, que molt Mercedes però uns miserables de la pitjor espècie.


Així que a casa hem pres una decisió salomònica: Jo aniré de casori amb el meu fill gran i el meu marit es quedarà a casa amb el petit.

Portar el petit hagués estat poc més que una temeritat, el meu marit tindrà un merescut descans després d'un parell de mesos de jornades de treball súper-extenses, jo podré esbargir-me una estoneta sense haver de pensar en biberons i canviar bolquers, i el meu fill gran gaudirà de la meva atenció exclusiva (i la dels seus avis i de la seva tieta, i de mitja família...).

No podíem haver trobat millor solució.. si al final resultarà que ens han fet un favor i tot convidant-nos a l'esdeveniment!!!


Doncs això, que visca els nuvis...

Bona revetlla a tothom!!

4 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Ai que mono estarà :) Segur que ell serà un dels pocs que s´ho passarà pipa ;)

Eps, Felicita al Sant del teu marit ... mmmm, ho dic pel Sant, eh !!! No hi ha cap doble sentit .... jijijijiji

Un petònas !!!

Vinc a BCN en 10 dies !!! YEEEEEPA!

Anònim ha dit...

Que en gaudiu!
L'un de l'altre i l'altre de l'un!

Segur que sí.
La boda és una bona excusa per passar un temps de qualitat plegats, segur que us anirà genial. Ell tan content! I tu!!

Ptns i records!!

Grigri ha dit...

Estic dibuixant els records que tinc del casament sobre el paper per recollir-les en un post..
Hi ha prou teca per una pel·lícula de terror!!!
miraré de trobar el moment de fer-ho.
apasiau!

Anònim ha dit...

Aquests compromisos acostumen a fer-me pal. El dia del At madrid-Barça vaig tenir una boda compromis. De la que vaig fugir a les 9 amb la excusa del examens...