02 de febrer 2011

sóc un drac!!

Després de quasi 35 anys claudicant amb la meva condició de Taure tossut, ara va i em diuen que l'autoritat mundial dels horòscops (que dic jo que n'hi deu haver alguna), ha decidit que ja no sóc Taure. Ara sóc Àries...

DONCS MIREU:  NO NO NO NO I NO!!!

però què s'han cregut???  Què n'he de fer de totes les qualitats apreses durant aquests anys???
Estic indignada...

I per això he decidit passar-me a la competència.  He descobert que, segons el zodíac xinès, sóc un drac.  Sí sí sí, ja ho veieu...  qui m'ho havia de dir eh??!!!  Sona bé..  SONA REFOTUDAMENT BÉ!!!!
M'agrada ser un drac!!!  I sabeu perquè? doncs perquè, segons he trobat a la xarxa, en una web que es diu http://www.oriental.mundosagrado.com/ (que sona a font fidedigna com poques), resulta que el Drac és el signe més celebrat del zodíac xinès. Som poderosos i molt afortunats, de bon cor i plens d'energia.

Amb un començament així, qui es pot negar a ser drac oi??

I no acaba aquí:  som éssers intel·ligents nascuts amb un carisma inesgotable, son afortunats amb els diners i amb l'amor, i som bons líders (encara que diu que a vegades tenim l'ego un xic inflat, que SEGUR que no és el meu cas...).
Què més es pot demanar???

És senzillament genial, mola ser drac...
sóc un drac feliç...


6 comentaris:

martachka ha dit...

Com que ara ets Àries? Que han canviat els horòscops? Jo continuo sent Capricorn? Ja ho buscaré... Ah, i sí, els nascuts al 76 són Dracs. L'any del Drac a la Xina se celebra especialment es considera que és un any on passen coses bones i les coses van bé. Jo, com que vaig néixer tant a principis d'any, no sóc drac, sóc conill!! Definitivament, no sona tan bé com ser drac...

òscar ha dit...

Aquest canvi sobtat en el tema del signes del zodiac pot acabar esdevenint una trencadissa per la humanitat de conseqüències encara poc valorades. Val, m'he passat.

Tot i així, no pot tenir efectes retroactius i, per tant, si abans eres de Peixos FC (per dir un que, casualment, és el meu) ara no et poden venir dient que ets d'un altre i quedar-se tan amples.

Si abans resulta que era dual, imaginatiu, sensible i un fanàtic del tiramisú; ara no poden dir-me, sense que caigui en un neguit interior de tom i llom, que sóc unidireccional, mala cosa de terrenal, fred com un glaciar i un fanàtic de la foundee de xocolata.

Bé, en el cas dels postres que diguin el que vulguin que jo me'ls menjo tots!

Grigri ha dit...

òscar, si no té efectes retroactius em quedo més tranquil·la... tot i així em sembla que, almenys durant un temps, em quedo amb el drac!! el meu catalanisme xoca de ple amb el toro... l'avantatge de quedar-me amb el zodíac xinès és que no hauria de triar entre els postres oi??

martachka, a tu t'hagués tocat ser sagitari... brrrrrrrrr...

Nona Mirona ha dit...

Jo també em vaig molestar molt! Tant temps aguantant que la gent em digui que sóc la típica verge fins que ho he acabat acceptant perquè ara a l'edat que tinc em diguin que sóc lleó!!

Sóc una cabra

Grigri ha dit...

jajaja... mira, de cabra sí que t'hi veig!! jejejeje...

Myr ha dit...

ets un drac fantàstic! baci!