03 de juny 2008

ESTRENA

Avui m'he estrenat amb l'AVE. Un trajecte modest, Barcelona-Lleida, passant per Tarragona... en total 1 hora i 3 minutets de res.. és fantàstic...
Però com que no tot podia ser fantàstic i meravellós resulta que avui hi havia vaga del servei del tren. Ni assafates ni assafatus ni res de res. Per megafonia ens han dit que si volíem anar a la cafeteria a buscar diaris i ampolles d'aigua que era self-service, això sí, han afegit un "perdonen las molestias"... i jo que comptava menjar alguna cosa al tren abans d'arribar!!!

Des d'aquí demano que els facin cas. No sé què reclamen (suposo que només es tracta de treballar dignament), però m'agradaria que la propera vegada que em toqui agafar el tren pugui sentir-me com la "doña leti"...

2 comentaris:

ex koala mir ha dit...

puc preguntar si és molt car ??? mira, potser vaig a passar un dia a lleida .. fa segles que no hi vaig !!!!

bkk-bcn-lda :)

Grigri ha dit...

doncs no sé exactament com va el tema de les tarifes perquè a nosaltres ens ho reserva l'agència de viatges que hi ha a l'empresa, però posava uns 70 euros per l'anada, i uns 40 per la tornada.
Imagino que deu anar com l'avió amb diferents tarifes.