16 de novembre 2006

àngels

Sempre m'ha agradat la idea de que pugui existir un tal "àngel de la guarda", que vetlli només per tu. Pel teu bé, perquè no et passi res. De petitona la meva àvia em va ensenyar aquell vers tant conegut:

àngel de la guarda
dolça companyia
no em deixeu sol
ni de nit ni de dia
no em deixeu sol
que em perderia..

I en alguns moments encara em ve al cap. Fins i tot li he dit al meu petit abans d'anar a dormir alguna vegada. Bé, ara fa temps que diem un altre vers de collita pròpia que és menys místic. Però això no li resta importància al fet. Tant de bo el senyor àngel de la guarda es preocupi i molt pel bé del meu petit!!!

I tot això dels àngels a què ve? Doncs que fa un parell de setmanes que me n'he agenciat un. Concretament una. Una doctora que es diu Àngela i que ha aconseguit treure'm el pinçament del nervi ciàtic que em feia la vida impossible des de fa dos mesos.
Aquesta àngela no en té prou amb que li digui el vers abans d'anar a dormir. Em surt bastant més cara, la veritat. I no té el do d'ubicuitat, cosa que m'obliga a desplaçar-me a Sant Cugat i pagar parquímetre... Però, almenys fins que s'acabi l'embaràs, les seves mans són una de les meves principals fonts de benestar. I això ja és molt!! No creieu?

Ai per cert, oblidava dir-vos-ho: serà un nen, porto un nen!!!!

6 comentaris:

bellosoli ha dit...

ondia!!! quant de temps sense sentir això de l'àngel! a mi també m'ho van ensenyar de petit, però feia molts i molts anys (vint?¿) que no hi pensava!

Enhorabona pel nen! un germanet pel teu fill!

Albert ha dit...

I així no deixeràs de ser la reina de la casa (et sona?). Benvinguda a l'interior de SCV, encara que hagis de pagar parquíemtre ;-)

Grigri ha dit...

Gràcies!!

I albert sí que em sona.. de fet estic mirant d'oblidar el comentari que vaig fer en el seu moment perquè, si ens mirem el tema amb prudència, qui diu que un dels meus nens no pot acabar essent una bona reinona?
Si mirem les estadístiques, en aquesta loteria hi som tots. I tampoc es tracta de penjar-nos l'etiqueta d'homofòbics ara..

Anònim ha dit...

Dona, però amb els estudis que tens, segur que pots separar sexe de gènere! Ara, que segons com ens ho mirem..., pe`ro això seria una mica bastant més endavant, no? Albert.

l'home de la musica ha dit...

Felicitats, per la fi de la dolència, i felicitats per el nen... Al final ja he decidit un nom?

Guillem Carbonell ha dit...

Moltes felicitats ! És veritat, la meva mare me'l recitava. A mí no em surt aquest vers però de tant en tant me'n venen d'altres també místics que sembla que et donin un punt de seguretat que cerques en aquell moment, no?