09 de setembre 2009

escapada


Aquí teniu el resum del darrer cap de setmana...






No ha estat gens malament. Hem rigut molt i hem après força coses sobre l'era del Cretaci a Catalunya. Llàstima que al final no hem pogut escalar per culpa d'una estrebada muscular que vaig patir (que em faig gran ..llons!!!!!). Ahir vaig anar al fisio i de moment m'hi fa tornar dijous, i sense possibilitat de sortir a córrer durant tota la setmana... el què vol dir que ho tinc bastant malament per córrer la cursa de la mercè... buè, com que ja ho he pagat aniré a buscar la samarreta i un altre any serà...

1 comentari:

Tenblog ha dit...

en Coll de Nargó estuve yo cuando vivía en Andorra...había una charquita fresquita pa bañarse!!! (no tan fresquita como los lagos helados de Andorra quiero decir.....)