21 de novembre 2008

Reflexió

El Meu Fill Petit s'ha afeccionat a la pel·lícula Happy Feet. Fins al punt que cada tarda quan arribem a casa el primer que fa després de treure-li la jaqueta i despertar el gat, és anar al DVD, agafar la capsa de la peli i portar-me-la perquè li posi dient-me "mmmm! mmmm!!", que com tothom sap, vol dir: "mare, posa'm aquest DVD que tinc moltes ganes de veure'l".

Perquè us explico això? Doncs perquè a partir del visionat 500 de la peli, ja et saps la meitat dels diàlegs de memòria. I n'hi ha un que em té especialment intrigada. Fa dies que hi dóno voltes i el vull compartir amb tots vosaltres:

Mestra: "A veure nois, avui us ensenyaré la lliçó més important de tota l'Educació Pingüina Bàsica, algú sap dir-me quina és?? Per exemple tu, Simon."
Simon: "aaammmm pescar?"
Mestra: "No, Simon. Qui més? A veure, tu Mumble?"
Mumble: "hummmm.... no menjar neu groga?"



Ho deixo aquí, perquè reflexioneu durant el cap de setmana.

10 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Què és què hem de reflexionar ??? ara m'he perdut!

Està clar ... la neu groga no és menja perque es la neu que està bruta i contaminada pels humans .. oi?

La lliçó més important ??? mmmmm, seria ... mmmm .... estar atent a les balenes i demés animalots que creuen que els pingüins són bons bons !??

Ai Gri-Gri !!!! Ara m'has deixat ben intrigada !!!! Hauré de comprar-me la peli !!!

Grigri ha dit...

No dona, no cal que vagis tant enllà, que fixa't que l'etiqueta del post és "deliris".

És que vaig trobar un punt surrealista que a una peli per petitons hi hagi una frase tant elaborada com aquesta. En un primer nivell és una brometa escatològica, però en el fons hi podem arribar a trobar un missatge de supervivència pura.. jejejejeje!!!

Le neu groga, a la peli, és exactament la neu que se suposa que taquen ells mateixos a base de "miccionar". Allà on viuen només hi són ells i algun ocellot. La següent part del diàleg explica que la lliçó més important és trobar "la cançó que tots portem al cor", que seguint amb el context de la peli, és la cançó que els permet trobar parella.
Un pingüí sense cançó del cor córre el risc de quedar-se sol per la resta de la vida!!!!

si és que aquestes pelis en el fons sempre són uns dramons...

Anònim ha dit...

La veritat......esteu FATALLLL (amb veu del German !!)

JCB

ex koala mir ha dit...

ai merda, amb lo malament que jo canto !!!! jajaja

si si, una mica complicat tot plegat per nens ...

martachka ha dit...

Nota mental: no menjar neu groga (encara que no sigui el més important de tot, té força sentit) i buscar la canço que porto al cor... però això no depèn de l'estat d'ànim?? Avui podria ser "Walking on Sunshine", per exemple... És el que tenen els divendres ;)

Grigri ha dit...

Doncs a mi em sembla que la cançó aniria pel cantó del "CRAZY" de Gnals Barkley...

Maybe I'm crazy
Maybe you're crazy
Maybe we're crazy
Probably

Albert ha dit...

No et preocupis, pels volts del visionat número mil, tot s'entén millor.

A mi sempre em queden uns quants dubtes sobre la cançó de la meva vida: només n'hi ha una, ja l'he cantat, etc?

Potser passa que no acabo de ser gaire bon pingüí.

Fins aviat.

Anònim ha dit...

jo, sabía explicarte porque los niños piden una y otra vez el mismo cuento, pero ya no se la respuesta. ahora si, la respuesta a la nieve roja es mucho mas simple y no tiene nada de
escato-micciológico, la verdad es:

no te comas la nieve amarilla, que esta pua te las hacen los compañeros que se han comido las anchoas en lata sin dejarte nada más que el aceite de oliva tirado por los suelos.

Grigri ha dit...

Pregunta per a tothom:

Amb tant reportatge de National Geographic, algú ha vist mai un pingüí fent pipí? Fan pipí els pingüins?

martachka ha dit...

Bona pregunta... Jo no ho sé, no he vist Happy Feet ni El Viaje del Emperador, només conec aquest: el pingüino cabrón, i el pingüino cabrón ataca de nuevo.