30 d’octubre 2007

15 dies en titulars

Com ja sabeu he tornat a la feina. El què hi he trobat és un caos digne de Ministeri de Foment. Encara no se sap exactament què faré. Sembla que està clar a quina unitat he anat a parar, però també sembla que m'encarregaré d'una altra feina d'un altre departament... brrrr... vaja, que els usuaris de Renfe rodalies tenen més informació que jo. Que ja és dir!!

El retorn no m'ha sentat gaire bé que diguem perquè estic a casa malaltona. Encara no sé si tinc el virus intestinal, perquè va i ve segons el dia, o senzillament tinc les cervicals fotudes (perquè tinc uns atacs de vertígen que ho passo fatal).

Diumenge vaig participar a la Cursa de les Dones de Barcelona. 5 kilometrets de no res, que per començar ja son prou. Perquè fins a dia d'avui només he sortit 3 vegades (2 + cursa), i m'ho he de prendre amb calma...

També diumenge vaig anar a teatre amb el meu marit i el fill gran. Vem anar a veure la Blancaneus. S'ho va passar d'allò més bé, i jo contenta de veure'l així de feliç!!

Avui m'han donat una bona notícia. El meu marit m'ha preparat una sortida-freaky per aquest dijous i divendres. Ens n'anem tots dos amb la tenda de campanya com quan érem jovenets. A escalar en algun lloc. Bé, espero estar en condicions!!! Ara com ara no sé si podré. Avui al vespre vaig a fer-me un massatge a les cervicals, a veure si em deixa apunt per marxar! EN qualsevol cas, encara que no pugui trepar gaire, el sol fet de sortir em ve tant de gust que sigui com sigui m'ho passaré bé. Ho sé. Trobaré a faltar els petitons. MOLT. però m'anirà bé...

Em costa trobar temps per passar-me per aquí, ja ho haureu vist. Però penso molt en vosaltres, ok?
fins aviat!!

5 comentaris:

Dan ha dit...

A mantenir les escapades, que es molt important ser alguna cosa més que pares i mares!!
Gaudeix-ne!!
:-)

Albert ha dit...

I noslatres en tu. Vagi bé la sortida-freaky (?) en tenda de campanya.

ex koala mir ha dit...

Gri-Gri, espero que ja estiguis en plena forma i l' escapadeta hagi anat de maravella !!!

Records! MUUUUUUUAS

Grigri ha dit...

Ei! en breu penjaré un resumet de la sortida-freaky del trimestre (hem instaurat que en farem una per trimestre). Estic en forma i em sento més a gust que mai a les parets. És una passada. El temps ens ha acompanyat i l'escalada prou bona (sobretot divendres).
Fins ara!

Anònim ha dit...

wow!

fotos!!

enhorabona! em sembla una decisió estupenda la sortida trimestral!

petons i records!