13 de juliol 2007

ISF


Les tres sigles que encapçalen el post d'avui amaguen el nom d'una potent lògia secreta d'abast mundial. Molt més poderosa que la maçoneria o fins i tot l'Opus Dei, pel seu nombre d'adeptes i la força de la seva entrega i dedicació a la causa.
La primera informació que vaig trobar sobre aquesta pseudo-ONG, va ser fa uns tres anys llegint un llibre de l'autor Carles Capdevila que em vaig regalar arran de la meva estrenada maternitat: "Criatura i Companyia". Allà el Sr.Capdevila ja feia referència a la perillositat d'aquest col·lectiu. Però no vaig donar-hi la importància que realment es mereixia. Em va semblar que l'autor senzillament exagerava els fets per aconseguir un to més còmic que fes riure al lector.
ARA PUC ASSEGURAR I ASSEGURO QUE ESTAVA COMPLETAMENT EQUIVOCADA.
El Sr.Capdevila es quedava curt.

Entraré en matèria, per a tots aquells blocaires que no coneixeu el tema:
L'organització es diu Iaies Sense Fronteres i en les seves files aplega un poderós exèrcit de dones jubilades (també alguns homes, però són minoria) disposades a salvar la vida de tots els nens i nenes del món, i alliberar-los dels patiments i maltractes que inflingim en ells les mares inexpertes com jo (ja se sap, mai en sabem prou).

Patrullen les 24 hores del dia per torns, a totes i cadascuna de les cantonades de la teva ciutat, a totes les cues dels Mercats i Supermercats, a dalt de tots els autobusos, als Parcs i Places públiques... siguis on siguis et vigilen atentament, preparades per actuar al menor indici de negligència, a punt per intervenir amb caràcter d'urgència quan la vida d'algun petit està en perill per culpa de la seva mare.
Actuen de manera coordinada i amb una eficàcia a prova d'agent 007. Són ràpides i executives. No tenen escrúpols. La seva vida gira entorn de la seva única missió, i el fi justifica sempre els mitjans. La seva entrega a la causa de l'organització és TOTAL, sense cap mena de dubte.
Els que patiu l'experiència de ser pares/mares segur que sabeu del què us parlo. La resta pensareu que exagero. Per això prometo transcriure en propers dies les situacions que he patit des que va néixer el meu fill petit ara fa dos mesos i mig, una per una. Perquè vegeu que no m'invento res. Tot el què escriuré serà única, exclusiva i exactament la realitat...

Qualsevol iaiona d'aparència inofensiva pot ser una membre d'aquesta secta, així que millor si desconfieu sempre de totes.



7 comentaris:

Xenia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ex koala mir ha dit...

jajaja, molt bo !!! Esperem amb ànsia la crònica :)

ens veiem al Nadal !!!

musus! agur !!!

Anònim ha dit...

Una amiga meva les té a la seva llista d'extermini! XD

Certament poden ser d'alló més incordiant! Tenen una facilitat impresionant per resultar ofensives, incómodes i provocadores, perqué realment ens posen a prova...

T'estan dient: VA VA REBOTAT QUE ET DIRÉ MALEDUCADA, FRESCA I ANARQUISTA!

;)

Ànims! Ja penjaràs cróniques!!

Anònim ha dit...

Dóno fe, dóno fe.
A les meves amigues que estan a punt de ser mares primerenques els hi demano: "et duus bé amb la teva sogra? Doncs s'ha acabat! A la que es converteixi en Iaia, s'haurà convertit en un dels teus pitjors enemics". Amb les mares també passa, però queda la confiança per a poder dir-lis les coses...

Moltes felicitats pel teu segon petit! Ara que recupero el meu blog, a veure si recupero també el llegir-vos. Molts petonets!

Grigri ha dit...

Esteve: tota la raó!!
El pitjor de tot és que no pots ni tan sols mirar-les amb despreci perquè al moment et lien una "pajarraca" de tres parells de nassos.. Jo ja no sé què fer...

Ego, encantada de veure't per aquí a les estones lliures. En el meu cas no tinc problemes amb la sogra gràcies a déu, ans al contrari. Les que de debò em treuen de pollaguera són totes aquestes que necessiten alliçonar-te per sentir-se millor... COLLA DE FRUSTRADES!!!

Mir, fins Nadal!!! bon viatge, again..

Albert ha dit...

Ei, on és el meu comentari que vaig deixar abans d'ahir? Mecatxis el blogger! En fi, que deia una mica que això de les iaies tampoc em smebla la fi del món, però volia saber-ne més detalls per poder-nos-hi comparar. Ale, a veure si avui tampoc es penja.

Xurri ha dit...

Qué bó Gri-Gri, es veritat que sembla que s'amaguen per veure si t'enxampen fent alguna atrocitat. Han de ficar el nas a tot arreu!!!